Trends
Zowel in het verpakken van AGF-producten als in het fysiek- en online shoppen
Trends worden onverdeeld in mega-, macro- en microtrends.
Megatrends gaan over verschuivingen in de maatschappij. Macrotrends gaan over behoeften van de consument en de verschuivingen in behoefte. Microtrends zijn de oplossingen, de zichtbare zaken, bijvoorbeeld food trends.
​
Trends met betrekking tot Covid-19 worden niet meegenomen, tenzij deze invloed hebben op een megatrend en een verschuiving in de maatschappij tot gevolg heeft.
​
In dit onderzoek zijn trends op het gebied van verpakken van AGF-producten in de Nederlandse retail markt en trends op het gebied van fysiek- en online shoppen onderzocht en deze worden op de verschillende niveaus toegelicht. Klik op één van de knoppen hieronder voor meer informatie.

Trends
Zowel in het verpakken van AGF-producten als in het fysiek- en online shoppen
Trends worden onverdeeld in mega-, macro- en microtrends.
Megatrends gaan over verschuivingen in de maatschappij. Macrotrends gaan over behoeften van de consument en de verschuivingen in behoefte. Microtrends zijn de oplossingen, de zichtbare zaken, bijvoorbeeld food trends.
​
Trends met betrekking tot Covid-19 zijn niet meegenomen, tenzij deze invloed hebben op een megatrend en een verschuiving in de maatschappij tot gevolg hebben.
​
In dit onderzoek zijn trends op het gebied van verpakken van AGF-producten in de Nederlandse retail markt en trends op het gebied van fysiek- en online shoppen onderzocht en deze worden op de verschillende niveaus toegelicht. Klik op één van de knoppen hieronder voor meer informatie.


