top of page

Trends 

Zowel in het verpakken van AGF-producten als in het fysiek- en online shoppen

Trends worden onverdeeld in mega-, macro- en microtrends.
Megatrends gaan over verschuivingen in de maatschappij. Macrotrends gaan over behoeften van de consument en de verschuivingen in behoefte. Microtrends zijn de oplossingen, de zichtbare zaken, bijvoorbeeld food trends. 

​

Trends met betrekking tot Covid-19 worden niet meegenomen, tenzij deze invloed hebben op een megatrend en een verschuiving in de maatschappij tot gevolg heeft. 

​

In dit onderzoek zijn trends op het gebied van verpakken van AGF-producten in de Nederlandse retail markt en trends op het gebied van fysiek- en online shoppen onderzocht en deze worden op de verschillende niveaus toegelicht. Klik op één van de knoppen hieronder voor meer informatie. 

Knop.png

Trends 

Zowel in het verpakken van AGF-producten als in het fysiek- en online shoppen

Trends worden onverdeeld in mega-, macro- en microtrends.
Megatrends gaan over verschuivingen in de maatschappij. Macrotrends gaan over behoeften van de consument en de verschuivingen in behoefte. Microtrends zijn de oplossingen, de zichtbare zaken, bijvoorbeeld food trends. 

​

Trends met betrekking tot Covid-19 zijn niet meegenomen, tenzij deze invloed hebben op een megatrend en een verschuiving in de maatschappij tot gevolg hebben. 

​

In dit onderzoek zijn trends op het gebied van verpakken van AGF-producten in de Nederlandse retail markt en trends op het gebied van fysiek- en online shoppen onderzocht en deze worden op de verschillende niveaus toegelicht. Klik op één van de knoppen hieronder voor meer informatie. 

Knop.png
Knop.png
20210921_143645.jpg
bottom of page