Trends 

Zowel in het verpakken van AGF-producten als in het fysiek- en online shoppen

Trends worden onverdeeld in mega-, macro- en microtrends.
Megatrends gaan over verschuivingen in de maatschappij. Macrotrends gaan over behoeften van de consument en de verschuivingen in behoefte. Microtrends zijn de oplossingen, de zichtbare zaken, bijvoorbeeld food trends. 

Trends met betrekking tot Covid-19 worden niet meegenomen, tenzij deze invloed hebben op een megatrend en een verschuiving in de maatschappij tot gevolg heeft. 

In dit onderzoek zijn trends op het gebied van verpakken van AGF-producten in de Nederlandse retail markt en trends op het gebied van fysiek- en online shoppen onderzocht en deze worden op de verschillende niveaus toegelicht. Klik op één van de knoppen hieronder voor meer informatie. 

Knop.png

Trends 

Zowel in het verpakken van AGF-producten als in het fysiek- en online shoppen

Trends worden onverdeeld in mega-, macro- en microtrends.
Megatrends gaan over verschuivingen in de maatschappij. Macrotrends gaan over behoeften van de consument en de verschuivingen in behoefte. Microtrends zijn de oplossingen, de zichtbare zaken, bijvoorbeeld food trends. 

Trends met betrekking tot Covid-19 zijn niet meegenomen, tenzij deze invloed hebben op een megatrend en een verschuiving in de maatschappij tot gevolg hebben. 

In dit onderzoek zijn trends op het gebied van verpakken van AGF-producten in de Nederlandse retail markt en trends op het gebied van fysiek- en online shoppen onderzocht en deze worden op de verschillende niveaus toegelicht. Klik op één van de knoppen hieronder voor meer informatie. 

Knop.png
Knop.png
20210921_143645.jpg